Saturday, January 19, 2013

Selamat Datang



Seperti dah lewat untuk ucapkan Happy New Year. But better late than never. Kan? *alasan untuk diri sendiri*

Tahun baru tak dapat dipisahkan dengan soalan 'apa azam tahun baru?'. Bila diajukan soalan tu,rasa macam terpinga2 sejenak. Sebab macam dah terlalu lama saya takde azam baru. Eh,bukan lah bermakna saya ni tidak mempunyai azam langsung. Tapi tak semestinya masa awal tahun je. Kan?

Harapan saya utk 2013 ni,semoga perjalanan hidup saya akan dipermudahkan. Dari segi kehidupan peribadi mahu pon kerjaya. Sentiasa mahukan yg terbaik utk diri sendiri. Sebab kalau bukan saya yg usahakan utk diri sendiri,tak kan ada org lain yg nak tolong perbaiki kehidupan saya.

Several things happen to me in 2012. Saya jatuh dan saya cuba bangun kembali. I've learn from it. Cuba utk tidak terlalu percaya kepada org sekeliling. Cuba utk jadi selfish *pelik kan tapi saya perlu selfish apabila saya berada di persekitaran yg penuh dengan manusia jenis ini*

Saya bukan lah sebaik mana. Tp saya acapkali lalai dalam membuat judgement. Sehingga seringkali membiarkan pisang berbuah dua kali. InsyAllah,tak akan berulang.
Semoga 2013 akan menbawa perubahan yg positif utk kita semua.

posted from Bloggeroid

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails