Tuesday, September 28, 2010

♥ Tenkiu ♥

Kesibukan yang melanda telah menyebabkan saya tak dapat 
nak buat entry penghargaan pada yang sudi jd follower..

Thank you so much..
really appreciate it~

My 4th follower:


My 5th follower:
superbbesties 

My 6th follower:

My 7th follower:



My 8th follower: 

Tenkiu so much

Saya Gembira! Yeay!!


Gambar ini saya snap di tempat kerja..
Ada yang kata muka saya berseri2 dalam gambar ini..
Betulkah..?

Tapi, saya memang gembira..

I'm happy with my new job..
I'm happy to know my new colleagues..
And i'm happy with my life..
It's getting better everyday =)

P/S: Sayang, i ♥ you
Thank you for always being there for me


Saturday, September 25, 2010

Open House

Masa mula2 raya, macam tak ada sangat feel raya..
tapi, macam banyak pulak jemputan nya 
*macam orang penting je..hahaha*


Petang ni nak ke Puchong..
rumah sepupu abah..
lepas tu nak ke Putra Height..


Minggu depan ada open house kat rumah pakcik..
lepas tu nak ke seremban..
ish ish ish..
full dah weekend ku =)


Tapi, saya happy..
Raya tahun ni takde lah muram seperti yang saya jangkakan..















Thursday, September 23, 2010

Saya sangat sayang dia


Saya sayang sangat dengan budak ni..
Dia sangat comel..
Dia sangat suka gelak..
Dan dia suka bila saya pkaikan shades nih kat dia..
=)

Tuesday, September 21, 2010

R.I.N.D.U

Rindu ini datang lagi..
Hati cuba menafikan pemergiannya..
Tapi kenyataan tidak akan berubah..

Anehnya Syawal tanpa kehadiranmu..
Janggalnya lebaran tanpa gurau sendamu..

Oh Hati,
Berhentilah menangis..

Oh Akal,
Kuatlah dikau..

Sumpah!
Aku rindu kamu..
Tak kan surut rindu ini..
Sampai bila-bila..

Al-Fatihah untuk Ahmad Farhan..
Semoga rohnya dicucuri rahmat..
Dan ditempatkan dikalangan orang2 yang beriman

Saturday, September 4, 2010

Jom Berbuka Puasa =)


Kesibukkan yang melanda diri menyebabkan saya kurang aktif meng'update' belog kesayangan ini.
Baru-baru ni, saya pergi berbuka puasa di Big Apple Restaurant @ Berjaya Times Square.
Saya dapat voucher masa saya menghadiri seminar "Selamat Datang" [saya baru berkerja ditempat sekarang, so seminar untuk pengenalan organisasi =) ]

Bila sebut je nama Big Apple, mesti ramai yang ingat donut Big Apple kan ..?
Saya mula-mula pun macam tu gak..
Tapi, sangat2 lah lain dari donut..
Macam-macam menu yang ada..
(tapi tak dapat nak snap picture, terlalu sibuk pilih menu mana satu nak makan)
hahaha~

Antara menu yang ada:
  • Murtabak
  • Roti Jala
  • Ikan Bakar
  • Wantan Noodle
  • Air Batu Campur
  • Cencol
  • Sushi
  • Oyster, Crab, Prawn , etc
  • Lauk-pauk traditional - Udang Sweet Sour, Kurma Daging, Mix Vege, etc
  • Lemang,ketupat
  • Kuih-muih
  • Pengat
  • Kek
  • Roasted Chicken+Lamb
  • Air - Nescafe, Teh, Laici, Fruit Punch, Soya
  • Ice-Cream - Vanilla, Chocolate, Mint
Macam2 hidangan, sampaikan rambang mata nak makan yang mana satu..
Tapi, tak boleh nak makan banyak pon..
Kenyang air..
(teh diorg sedap.. hehe)


Nampak tak pinggan saya yang penuh itu..?
ikutkan nafsu lapar..
hahaha~
(jangan tiru macam saya ye kawan2)


Ini permandangan dari tempat saya duduk..
Cantik tak..?
nampak Penjara Pudu..
Tak banyak yang saya nak share..
Just a little update =)


Wednesday, August 25, 2010

Short update~

Saya sakit tekak..
macam nak demam..

Tuesday, August 24, 2010

Eid Mubarak


Saya rasa masih tak terlalu lambat untuk saya mengucapkan
selamat menjalani ibdah puasa..
mudah2an diberkati amalan kita..
=)

My New Routine

Rasa macam dah lama tak update belog kesayangan ni..
dah terabai kan..?
i'm so sorry my beloved blog..
i've been busy lately..


Sekarang saya dah ada rutin baru..
Sebab saya dah tukar kerja baru =)
sebelum ni, boleh tidur lewat..
bangun lewat..
sebab masuk kerja pukul 930..
tempat kerja pon dekat dengan rumah..




Tapi, sekarang dah tak boleh dah..
dah dapat kerja baru..
jauh dari rumah..
seawal 0645 hrs dah kena keluar dari rumah..
naik bas ke KL..
lepas tu tukar pulak ke Bukit Bintang..
working hours dari 0845-1745 hrs..
sangat berbeza..
sangat penat..


Tapi, saya seronok..
dapat kawan baru..
dapat pengalaman baru..
dapat bekerja dengan company yang memang establish..
Syukur sangat dengan rezeki yang dikurniakan..

Sunday, August 22, 2010

I've been busy~

Sorry~
saya tak dapat nak online+update seperti selalu..
sangat sedih..


saya akan kembali aktif..
cuma saya perlukan masa..
jaga diri..


Selamat menyambut ramadhan yang mulia =)
Related Posts with Thumbnails